4 komentárov
  1. Teda ten Pohodář, je super, něco takového si budu přát příští rok, letos už mám diáře snad tři :-D nevím, co si kam dřív napsat.

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som s ním spokojná a ešte ma to neomrzelo :D

      Odstrániť
  2. Tieto dva diáre vidím prvýkrát, ale oba vyzerajú dosť dobre. Ja som si diár pre tento rok robila sama podľa toho, čo všetko v ňom potrebujem mať. No a teraz ho už len zdobím a plním povinnosťami. I keď musím povedať, že takisto nedokážem mať nič naplánované týždeň dopredu. Som viac spontánna a niekedy si tam veci zapisujem spätne, čo samozrejme nemá žiaden zmysel, ale bolo by blbé prdieť sa X hodín s výrobou diára a potom ho mať prázdny :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tým zapisovaním vecí spätne sa stane občas aj mne :D Ale tak čo už, ako hovoríš - vždy lepšie ako ho mať prázdny :D

      Odstrániť