12 komentárov
  1. Juj, že bych PLL obohatila i o Teen wolf? :D Už jsem o tom dost slyšela, tak tomu dám asi šanci :D Btw Dylan by v sarkasmu mohl soutežit s Ianem z TVD :D
    -V

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite začni pozerať :) Hlavne Cody by sa nám pomohol vrátiť už aj do PLL, dosť mi tam chýba. A TVD som nikdy nepozerala...teda vlastne len pár prvých dielov, takže neviem posúdiť :D

      Odstrániť
    2. Ano, dřív jsem ho v PLL tak nějak přehlížela, ale za to ted :O <3 Už aby tam byl :) btw Lydia (u 3. v mytologii) vypadá jak Lucy Hale :D
      Já vlastně taky ne, ale dívala se na to mamka (LOL :D) a tak jsem pár scén taky viděla :)

      Odstrániť
    3. To by mi ani nenapadlo, ale máš pravdu :D

      Odstrániť
  2. Já jsem viděla jen pilotní díl a dál se na něj nekoukala.. To ztvárnění vlkodlaků se m opravdu nelíbí - spíš to vypadá jako hodně nepovedené masky.. Ale už hodněkrát jsem z tohoto seriálu nerazila na hlášky, které mě fakt pobavily.. Tak nevím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tí vlkolaci ma pôvodne tiež dosť zaskočili a odstrašili :D Ale časom si na to zvykneš a teraz to už vôbec nevnímam. Možno aj zmenili maskéra, lebo fakt mi to príde o dosť lepšie. Pri TW je podľa mňa základom nejako "prekonať" prvých pár epizód, potom to už bude len lepšie :)

      Odstrániť
  3. Prvé série boli fajn ale teraz to trošku polazili. Chýba mi tam Hoechlin. Chýba mi tam Crystal Reed a Colton Haynes. Proste všetko pokazili. A Lýdia ako banshee a rpbia jej takéto veci. Nuž keď to opravia, vtedy to má význam. Ale 4-5 séria je oničom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa náhodou páči aj 5. séria :) Je pravda, že by som brala späť mnoho starších postáv (Allison, Derek, Isaac, Jackson..) ale zase som rada napríklad za takú postavu Thea, aj keď je záporák :D Som dosť zvedavá ako 5. séria skončí a čo sa ešte stane.

      Odstrániť
  4. Už dlhšie sa do toho chcem pustiť. A po prečitani toho članku sa do toho pustim čim skôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Len by ma zaujímalo, prečo sú silné a nezávislé ženy v "" a prvá veta preškrtnutá, vari nie si feministka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Silné a nezávislé ženy sú v úvodzovkách hlavne preto, že to slovné spojenie sa už nejakú dobu používa na internete skôr v uštipačnom zmysle :D Stačí ak si to zadáš do googlu ako obrázky a pochopíš. Rozhodne som to nemyslela zle, chcela som to len pobrať trochu s humorom. A to či som feministka záleží hlavne od uhlu pohľadu, čo presne si pod feminizmom predstavuješ. Ak tým myslíš či som za rovnoprávnosť žien a mužov, potom som feministka. Ale niektoré väčšie extrémy a pohľad na mužov už neschvaľujem :)

      Odstrániť