8 komentárov
  1. mám kamrátku v Dánsku , mám kamrátku v Anglicku, a vôbec sa nesťažujú všetko má plusy mínusy, napr v dánsku je samotný jazyk ťažký sa naučiť to je najťažie ale inak úplne iný systém tam je školský ako tu , potom čo mám na CAMBRIDGE tak toto si myslím nepotrebuje slov, :D , trebalo by vedieť jazyk a ísť do toho keby som mohla študovať tak v Brne na Masarykovej :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, že každému vyhovuje niečo iné. Sto ľudí sto chutí. Počula som, že Dánsko má skvelý školský systém. Pomaly aj ja už rozmýšľam nad vysokou školou. Zatiaľ uvažujem nad Prahou. :)

      Odstrániť
  2. Mě rodiče chtěli poslat na rok do Francie, ale nakonec jsem naznala, že rok je prostě příliš dlouhá doba (alespoň pro mě), a že mám priority jinde. Chápu však, že někdo to má jinak. Doufám, že si Kanadu užiješ, je to skvělé místo :D

    http://javorovysirup.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to som si povedala aj ja. Rok je príliš dlhá doba. Rada by som išla na vysokú školu do zahraničia, takže odísť ešte na strednej na rok, sa mi nepozdávalo. Preto som odišla len na pol roka. Ďakujem veľmi pekne. :)

      Odstrániť
  3. Wau, tento článok ma fakt zaujal :) Tiež som o tom už viac krát rozmýšľala, najviac by som chcela ísť no NYC..Ale nemyslím si, že moja anglina je natoľko dobrá.. v Austrálii mám sesternicu o 2 roky staršiu, ale myslím že by to bolo veľa "vybavovačiek" tam ísť..A letenky sú dosť drahé...
    Ak sa to ráta ako skúsenosť, 2 mesiace som bývala v Nemecku a zistila som že viem po nemecky celkom dobre a na bežný život by mi to stačilo..už len niečo s tou angličtinou spraviť,,
    http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To som veľmi rada :) Len práve to je problém (teda aspoň pre mňa) tých programov, ktoré sú v USA, že oni neponúkajú takéto mestá. Čiže ak má niekto rodinu napríklad v NYC a sám si nájde školu, dá sa ísť aj bez agentúry. No inak to je dosť komplikované. Ja si myslím, že keď máš nejaké základy a aspoň trochu sa dohovoríš, nieje problém. Veď práve na to ten pobyt je, aby si sa naučila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala spoluziacky v USA a ako hovoris, rok im celkom vedomostne uskodil..Keby bolo na mne isla by som do UK, ale Kanada musi byt rovnako super:)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť